Шефът на VW получи ултиматум: да реши софтуерния хаос до 3 седмици
Неразбирателството между Херберт Дийс от една страна и Маркус Дюсман от друга, както и липсата на ясен график при разработването, спъват развитието на Cariad
11:06 | 09.06.22 г. 5Главният изпълнителен директор на Volkswagen Group Херберт Дийс. Снимка: Krisztian Bocsi/Bloomberg
-
Парламентарни и евроизбори 2024: изненади в листите
-
С 2 млн. долара в минута американският дълг носи доходност както никога досега
-
UniCredit влиза в елитен клуб, след като пазарната ѝ оценка надхвърли 60 млрд. евро
-
„Уебит Инвестмънт Нетуърк“ инвестира 200 хил. евро във френската InHeart
-
Disney записа по-малка загуба от стрийминг и увеличи прогнозите за годишната печалба
-
Британската строителна индустрия расте с най-бързия си темп за последните 14 месеца
-
Москва предупреди Лондон, че може да удари британски военни обекти
-
От ArcelorMittal заплашват, че ще напуснат Великобритания
-
"Хамас" прие предложение за спиране на огъня в Газа, Израел го отхвърля*
-
Президентът обмисля вето върху промените в Закона за хазарта
-
Ще стане ли "стоманеното приятелство" между Китай и Сърбия още по-здраво?
-
Бюджетните приходи на Русия от петрол се увеличиха двойно през април
Специални проекти виж още
Още от Анализи виж още
Коментари
Финанси виж още
-
С 2 млн. долара в минута американският дълг носи доходност както никога досега
1 -
„Уебит Инвестмънт Нетуърк“ инвестира 200 хил. евро във френската InHeart
-
Кои фактори биха задържали оптимизма на Хонконгската борса?
-
Южна Корея поведе ръстовете на борсите в Азия, подкрепена от Samsung и SK Hynix
-
Петролните пазари реагират предпазливо на новините от Близкия изток*
9 -
Над 90% от трансакциите със стейбълкойни не са от истински потребители
преди 1 година Ами то писането на SW не е като завиването на гайки и болтове. Тия са пътници. По скоро google и apple ще направят кола отколкото тези да напишат SW. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Ханса никога в IT технологии не бил бил добър. Докато Японската електроника е безотказна то немската е проблемна.Особено след 2005 година с СО2 емисионните стандарти като беше въведено EURO-4 като на км без значение колко кс е автомобилът нормативният показател беше 180 gr/км емисии. Тъй като целият горивен процес ( според положението на *** на газта - кол.въздух, кол. гориво, въртящият момент, оборотите нивото на изгорелите газове ) всички тези параметри се контролират по електронен път от EGU. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Защото и други като теб не виждат, затова е изтипосан за шеф, и затова нещо дето трябва да е готово 2021, по последни данни няма да е готово преди 2025... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година Уникален коментар.Този на снимката е шеф на стотици хиляди хора в групата Фолксваген, не само на тез девелопъри.Не виждам никакво значение дали е писал код или не. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година На тоя от снимката, от *** му талант хвърчи. Сигурно един ред код не е написал през живота си, ама шеф на 5000 девелопера. Затова всичко е тотал щета. отговор Сигнализирай за неуместен коментар